Medlemskab
 I Ry Klatreklub kan du vælge mellem følgende former for medlemskab,

Familie (Alle)
Hvis I er flere i familien, som godt kunne tænke jer at klatre, så er det her medlemskabet for jer. Når i tilmelder jer familiemedlemskabet er det muligt for alle familiemedlemmer efterfølgende at benytte Ry Klatreklubs faciliteter, deltage i events og tilmelde jer holdtræninger. Alt dette får i med for 1300kr årligt - Uanset hvor stor familien er. Eneste forudsætning er at i deler fælles adresse.

Senior (+18år)
Som senior medlem får du adgang til klubbens faciliteter og kan deltage gratis i klubbens holdtræninger. Prisen er 1000kr for et år.

Junior (10-17år)
Er du mellem 11 og 17 år og vil hverken dine forældre eller søskende være med til at klatre sammen med dig og alle de andre seje folk i Ry Klatreklub? Ja, så skal du tilmelde dig junior medlemskabet til den nette sum af 600kr årligt. Hvis de nu alligevel er til at overtale, så hop op i familiemedlemskabet. Så sparer i på kontingentet og kan istedet bruge pengene på kalk og klubture!

Børn (5-9år)
Hvis du er over 5 år gammel, men endnu ikke fyldt 10 år, så er børnemedlemskabet lige dig. Hvis du da ikke kan lokke din mor eller far med i klatreklubben, for så vil det være smartere at vælge familiemedlemskabet? Er de slet ikke til at overtale, så koster det som barn 300kr om året i kontiongent.

Når du er medlem af Ry Klatreklub kan du frit benytte faciliteterne indenfor dennes åbningstider og deltage i holdtræninger uden at det koster ekstra. Kontingent året løber fra 1 september til 31 august.

For at deltage i holdtræningerne skal du tilmelde dig dette separat. Det er altså ikke nok at du har oprettet en profil og betalt for et medlemskab. Du skal også huske at tilmelde dig det hold du gerne vil træne på. Se mere under fanen 'Træning'.